Reklamační řád

V případě, že objednané zboží nebude vyhovovat Vašim představám, máte právo jej bez udání důvodu vyměnit nebo vrátit. Podmínky vrácení jsou následující:

Zákazník musí informovat prodávajícího nejpozději do 3 dnů od převzetí zásilky (telefonicky na čísle +420 739 292 921‬ nebo +420 732 607 221, nebo e-mailem na adrese ).

V případě, že se později vyskytne vada na zastřešení, zákazník bezodkladně kontaktuje prodávajícího telefonicky nebo e-mailem a domluví se na termínu opravy případně výměny zboží za bezvadné. Podmínky reklamace se řídí Občanským zákoníkem.

 

ODPOVĚDNOST ZA VADY

Zákazník je povinen zkontrolovat při přebírání zásilky (pokud si objednal zastřešení bez montáže dodavatelem), že mu byly předány všechny objednané díly a že nebyly poškozeny. Případné vady na povrchové úpravě nebo jiné je třeba reklamovat ihned při převzetí zboží. Na pozdější reklamace počtu a rozměrů hliníkových profilů a zastřešení nebude brán zřetel.

Prodávající neodpovídá za poškození povrchové úpravy způsobené neodbornou vlastní montáží zastřešení.

 

VÝMĚNA ZBOŽÍ

Pokud si zákazník při výměně vybere zboží s nižší hodnotou než byla cena původního vadného zboží, bude mu rozdíl doplacen. Pokud si naopak vybere zboží s vyšší hodnotou, uhradí rozdíl v ceně zákazník. Dopravu zboží od zákazníka k prodávajícímu hradí vždy zákazník.

Publish modules to the "offcanvs" position.

Napište nám!
Můžete napsat ještě 2000 znaků.
Nahrát přílohy